Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1
Vrácení plateb za MŠ a ŠD
2 3 4 5 6 7
8
Nástup žáků 2. stupně do školy od 8. 6. 2020
Upozornění
Libáňský Leonardo
9
Konzultace 2. st.
Libáňský Leonardo
10
Libáňský Leonardo
11
Libáňský Leonardo
12
Libáňský Leonardo
13
Libáňský Leonardo
14
Libáňský Leonardo
15
Libáňský Leonardo
16
Libáňský Leonardo
17
Libáňský Leonardo
Způsob hodnocení výsledků vzdělávání žáků za 2. pololetí šk. roku 2019/2020
18
Libáňský Leonardo
Vybírání učebnic
19
Libáňský Leonardo
Vybírání učebnic
20
Libáňský Leonardo
Vybírání učebnic
21
Libáňský Leonardo
Vybírání učebnic
22
Libáňský Leonardo
Vybírání učebnic
23
Libáňský Leonardo
Vybírání učebnic
24
Libáňský Leonardo
Vybírání učebnic
Rozloučení s předškoláky 2020
25
Libáňský Leonardo
Vybírání učebnic
26
Libáňský Leonardo
Předání vysvědčení 2020
rozloučení s devítkou
27
Libáňský Leonardo
28
Libáňský Leonardo
29
Ředitelské volno červen 2020
Libáňský Leonardo
30
Ředitelské volno červen 2020
Libáňský Leonardo
1
Libáňský Leonardo
2
Libáňský Leonardo
3
Libáňský Leonardo
4
Libáňský Leonardo
5
Libáňský Leonardo
Drobečková navigace

Úvod > > Aktuality ZŠ > Způsob hodnocení výsledků vzdělávání žáků za 2. pololetí šk. roku 2019/2020

Způsob hodnocení výsledků vzdělávání žáků za 2. pololetí šk. roku 2019/2020



Datum konání:
17.6.2020

Způsob hodnocení výsledků vzdělávání žáků za 2. pololetí školního roku 2019/2020 zohledňuje nestandardní způsob výuky v době krizových opatření způsobených pandemií koronaviru a slevuje z běžně užívaných postupů. Způsob hodnocení vychází ze zákona č. 135/2020 Sb., vyhlášky č. 211/2020 Sb. a metodiky vydané MŠMT ČR.

Ukončení 2. pololetí školní roku

  1. pololetí školního roku bude ukončeno v pátek 26. 6. 2020. Vysvědčení bude rozdáno obvyklým způsobem.

Hodnocení na vysvědčení – klasifikace za 2. pololetí

Podle vyhlášky 211/2020 hodnocení za 2. pololetí na vysvědčení zohlední:

  1. podklady pro hodnocení získané ve druhém pololetí v době, kdy osobní přítomnost žáků nebyla zakázána (tj. do 10. 3. 2020);
  2. podpůrně také podklady pro hodnocení získané v době, kdy probíhalo vzdělávání na dálku, pokud pro takové vzdělávání měl odpovídající podmínky;
  3. podpůrně také podklady pro hodnocení získané v době, kdy se žáci účastnili ve škole vzdělávacích aktivit formou školních skupin nebo jinou formou (konec 2. pololetí po obnovení provozu);
  4. podpůrně také hodnocení výsledků vzdělávání žáka za 1. pololetí šk. roku 2019/2020.

Ředitelka školy stanovuje tyto změny v hodnocení z platného klasifikačního řádu školy:

– hodnocení všech žáků z chování – velmi dobré (1)

– počet známek v jednotlivých vyučovacích předmětech může být nižší než čtyři za pololetí

– klasifikace na vysvědčení by vzhledem k výrazně diferencovaným podmínkám pro vzdělávání v druhém pololetí neměla být horší než v předchozím pololetí

– žákům, kteří  nebudou s hodnocením na vysvědčení spokojeni, zůstává zachována možnost žádat přezkoumání výsledků hodnocení s případným komisionálním přezkoušením

– pokud se pro hodnocení žáka koná zkouška nebo komisionální přezkoušení (stanovené právním předpisem nebo na základě individuálního vzdělávacího plánu), není jejich konání a hodnocení žáka na jejich základě touto Vyhláškou dotčeno

– do zameškaných hodin se započítávají pouze hodiny zameškané do začátku platnosti zákazu osobní přítomnosti žáků na vzdělávání ve školách

 

Mgr. Ladislava Hazdrová 

ředitelka školy