Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30
Pravidla online výuky
Dáreček od srdce pro babičku a dědečka
Nástup žáků do školy od 30. 11. 2020
Distanční výuka pro 1.P
Přihlášení obědů
Výtvarná soutěž pro rodiče a děti "Andílek"
1
Dáreček od srdce pro babičku a dědečka
Distanční výuka pro 1.P
Výtvarná soutěž pro rodiče a děti "Andílek"
2
Dáreček od srdce pro babičku a dědečka
Distanční výuka pro 1.P
Soutěž ve vánočním tvoření 2020
Výtvarná soutěž pro rodiče a děti "Andílek"
3
Dáreček od srdce pro babičku a dědečka
Distanční výuka pro 1.P
Soutěž ve vánočním tvoření 2020
Výtvarná soutěž pro rodiče a děti "Andílek"
4
Dáreček od srdce pro babičku a dědečka
Distanční výuka pro 1.P
Soutěž ve vánočním tvoření 2020
Den čertíků v MŠ
Výtvarná soutěž pro rodiče a děti "Andílek"
5
Dáreček od srdce pro babičku a dědečka
Soutěž ve vánočním tvoření 2020
Výtvarná soutěž pro rodiče a děti "Andílek"
6
Dáreček od srdce pro babičku a dědečka
Soutěž ve vánočním tvoření 2020
Výtvarná soutěž pro rodiče a děti "Andílek"
7
Dáreček od srdce pro babičku a dědečka
Soutěž ve vánočním tvoření 2020
Výtvarná soutěž pro rodiče a děti "Andílek"
8
Dáreček od srdce pro babičku a dědečka
Soutěž ve vánočním tvoření 2020
Výtvarná soutěž pro rodiče a děti "Andílek"
9
Dáreček od srdce pro babičku a dědečka
Soutěž ve vánočním tvoření 2020
Výtvarná soutěž pro rodiče a děti "Andílek"
10
Dáreček od srdce pro babičku a dědečka
Soutěž ve vánočním tvoření 2020
Výtvarná soutěž pro rodiče a děti "Andílek"
11
Dáreček od srdce pro babičku a dědečka
Soutěž ve vánočním tvoření 2020
Výtvarná soutěž pro rodiče a děti "Andílek"
12
Dáreček od srdce pro babičku a dědečka
Soutěž ve vánočním tvoření 2020
13
Dáreček od srdce pro babičku a dědečka
Soutěž ve vánočním tvoření 2020
14
Dáreček od srdce pro babičku a dědečka
Soutěž ve vánočním tvoření 2020
15
Dáreček od srdce pro babičku a dědečka
Soutěž ve vánočním tvoření 2020
16
Dáreček od srdce pro babičku a dědečka
17
Dáreček od srdce pro babičku a dědečka
18
Dáreček od srdce pro babičku a dědečka
Konec vyučování dne 18. 12. 2020
19 20
21
Prodloužení vánočních prázdnin o dny 21. 12. a 22. 12. 2020
22
22. 12. 2020 bez odpolední výuky
Prodloužení vánočních prázdnin o dny 21. 12. a 22. 12. 2020
23
Uzavření MŠ - Vánoce 2020
24
Uzavření MŠ - Vánoce 2020
25
Uzavření MŠ - Vánoce 2020
26
Uzavření MŠ - Vánoce 2020
27
Uzavření MŠ - Vánoce 2020
28
Uzavření MŠ - Vánoce 2020
29
Uzavření MŠ - Vánoce 2020
30
Uzavření MŠ - Vánoce 2020
31
PF 2021
Uzavření MŠ - Vánoce 2020
1
Uzavření MŠ - Vánoce 2020
2
Uzavření MŠ - Vánoce 2020
3
Uzavření MŠ - Vánoce 2020
Drobečková navigace

Úvod > > Aktuality ZŠ > Způsob hodnocení výsledků vzdělávání žáků za 2. pololetí šk. roku 2019/2020

Způsob hodnocení výsledků vzdělávání žáků za 2. pololetí šk. roku 2019/2020



Datum konání:
17.6.2020

Způsob hodnocení výsledků vzdělávání žáků za 2. pololetí školního roku 2019/2020 zohledňuje nestandardní způsob výuky v době krizových opatření způsobených pandemií koronaviru a slevuje z běžně užívaných postupů. Způsob hodnocení vychází ze zákona č. 135/2020 Sb., vyhlášky č. 211/2020 Sb. a metodiky vydané MŠMT ČR.

Ukončení 2. pololetí školní roku

  1. pololetí školního roku bude ukončeno v pátek 26. 6. 2020. Vysvědčení bude rozdáno obvyklým způsobem.

Hodnocení na vysvědčení – klasifikace za 2. pololetí

Podle vyhlášky 211/2020 hodnocení za 2. pololetí na vysvědčení zohlední:

  1. podklady pro hodnocení získané ve druhém pololetí v době, kdy osobní přítomnost žáků nebyla zakázána (tj. do 10. 3. 2020);
  2. podpůrně také podklady pro hodnocení získané v době, kdy probíhalo vzdělávání na dálku, pokud pro takové vzdělávání měl odpovídající podmínky;
  3. podpůrně také podklady pro hodnocení získané v době, kdy se žáci účastnili ve škole vzdělávacích aktivit formou školních skupin nebo jinou formou (konec 2. pololetí po obnovení provozu);
  4. podpůrně také hodnocení výsledků vzdělávání žáka za 1. pololetí šk. roku 2019/2020.

Ředitelka školy stanovuje tyto změny v hodnocení z platného klasifikačního řádu školy:

– hodnocení všech žáků z chování – velmi dobré (1)

– počet známek v jednotlivých vyučovacích předmětech může být nižší než čtyři za pololetí

– klasifikace na vysvědčení by vzhledem k výrazně diferencovaným podmínkám pro vzdělávání v druhém pololetí neměla být horší než v předchozím pololetí

– žákům, kteří  nebudou s hodnocením na vysvědčení spokojeni, zůstává zachována možnost žádat přezkoumání výsledků hodnocení s případným komisionálním přezkoušením

– pokud se pro hodnocení žáka koná zkouška nebo komisionální přezkoušení (stanovené právním předpisem nebo na základě individuálního vzdělávacího plánu), není jejich konání a hodnocení žáka na jejich základě touto Vyhláškou dotčeno

– do zameškaných hodin se započítávají pouze hodiny zameškané do začátku platnosti zákazu osobní přítomnosti žáků na vzdělávání ve školách

 

Mgr. Ladislava Hazdrová 

ředitelka školy