Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31
Testování žáků od 17. 1. 2022
Park před školou
Certifikáty o pozitivním PCR testu
Lyžařský kurz pro děti MŠ
1
Park před školou
Certifikáty o pozitivním PCR testu
Lyžařský kurz pro děti MŠ
2
Park před školou
Certifikáty o pozitivním PCR testu
Lyžařský kurz pro děti MŠ
3
Park před školou
Den na běžkách
Certifikáty o pozitivním PCR testu
Den na běžkách zatím neproběhne
Lyžařský kurz pro děti MŠ
4
Park před školou
Certifikáty o pozitivním PCR testu
Pololetní prázdniny 2022
Lyžařský kurz pro děti MŠ
5
Park před školou
Certifikáty o pozitivním PCR testu
6
Park před školou
Certifikáty o pozitivním PCR testu
7
Park před školou
Certifikáty o pozitivním PCR testu
Doporučení LV2
8
Park před školou
Certifikáty o pozitivním PCR testu
Doporučení LV2
9
Park před školou
Certifikáty o pozitivním PCR testu
Doporučení LV2
10
Park před školou
Certifikáty o pozitivním PCR testu
Doporučení LV2
11
Park před školou
Certifikáty o pozitivním PCR testu
Doporučení LV2
12
Park před školou
Certifikáty o pozitivním PCR testu
Doporučení LV2
13
Park před školou
Certifikáty o pozitivním PCR testu
14
Park před školou
Certifikáty o pozitivním PCR testu
Týden netradičních barev
Ukončení testování - COVID 19
Informace pro rodiče MŠ
15
Park před školou
Certifikáty o pozitivním PCR testu
Týden netradičních barev
Ukončení testování - COVID 19
16
Park před školou
Certifikáty o pozitivním PCR testu
Týden netradičních barev
Ukončení testování - COVID 19
17
Park před školou
Certifikáty o pozitivním PCR testu
Týden netradičních barev
Ukončení testování - COVID 19
Karanténa třída "BERUŠKY" MŠ
18
Park před školou
Certifikáty o pozitivním PCR testu
Týden netradičních barev
Ukončení testování - COVID 19
Karanténa třída "BERUŠKY" MŠ
19
Park před školou
Certifikáty o pozitivním PCR testu
Ukončení testování - COVID 19
20
Park před školou
Certifikáty o pozitivním PCR testu
21
Park před školou
Certifikáty o pozitivním PCR testu
Jarní prázdniny 2022
22
Park před školou
Certifikáty o pozitivním PCR testu
Jarní prázdniny 2022
23
Park před školou
Certifikáty o pozitivním PCR testu
Jarní prázdniny 2022
24
Park před školou
Certifikáty o pozitivním PCR testu
Jarní prázdniny 2022
25
Park před školou
Certifikáty o pozitivním PCR testu
Jarní prázdniny 2022
26
Park před školou
Certifikáty o pozitivním PCR testu
27
Park před školou
Certifikáty o pozitivním PCR testu
28
Park před školou
Certifikáty o pozitivním PCR testu
Tisk přihlášek na SOU a SŠ
1
Park před školou
Sběr drobného elektra 2022
Sběr použitých baterií 2022
2
Park před školou
Sbírka na pomoc Ukrajině
Podpora Linky bezpečí
Sběr drobného elektra 2022
Sběr použitých baterií 2022
3
Park před školou
Sbírka na pomoc Ukrajině
Podpora Linky bezpečí
Sběr drobného elektra 2022
Sběr použitých baterií 2022
4
Park před školou
Podpora Linky bezpečí
Sběr drobného elektra 2022
Sběr použitých baterií 2022
5
Park před školou
Podpora Linky bezpečí
Sběr drobného elektra 2022
Sběr použitých baterií 2022
6
Park před školou
Podpora Linky bezpečí
Sběr drobného elektra 2022
Sběr použitých baterií 2022
Drobečková navigace

Úvod > Jídelna > Vnitřní řád školní jídelny ZŠ

Vnitřní řád školní jídelny ZŠ

Č. j.: ZSLi- 670/2022

Stanoven na základě těchto předpisů:

  • Zákona 561/2004Sb. o předškolním , základním, středním a vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů § 119
  • Vyhlášky ministerstva školství 107/2005 Sb. o školním stravování, ve znění pozdějších předpisů
  • Vyhlášky ministerstva zdravotnictví 137/2004 Sb. o hygienických požadavcích na stravovací služby ve znění pozdějších předpisů
  • Vyhlášky ministerstva financí 84/2005 Sb. o nákladech na závodní stravování, ve znění pozdějších předpisů   
  • Vyhlášky ministerstva financí o fondu kulturních a sociálních potřeb č. 114/2002 Sb.
  • Zákona č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví, ve znění pozdějších předpisů
  • Nařízení EU č. 852/2004 o hygieně potravin, ve znění pozdějších předpisů

Organizace provozu stravování

  1. Pokrmy se vydávají: obědy z doplňkové činnosti         10.55 - 11.15

                                          obědy pro žáky a zaměstnance     11.30 – 13.30

  1. Přihlašování stravování probíhá formou vyplnění přihlášky ke stravování. Oběd musí být odhlášen den před předpokládanou absencí žáka či strávníka do 13:00 hodin u vedoucí školní jídelny.
  2. Žákovi je vydán oběd proti stravenkám, které vydává vedoucí školní jídelny v určeném termínu.  Pokud žák lístek na daný den zapomene, je povinen si vyzvednout náhradní lístek u vedoucí školní jídelny.
  3. Strávníci konzumují obědy v jídelně, stravu nevynášejí (§2, odst. 7 vyhlášky o školním stravování).
  4. Strávníci jsou povinni se chovat při stravování ohleduplně, v souladu s hygienickými a společenskými pravidly. Pokud bude strávník či žák tato pravidla soustavně porušovat, může být se školního stravování vyloučen.
  5. Žáci v jídelně dbají pokynů dozorujících učitelů a zaměstnanců školní jídelny.
  6. Stravování se platí zálohově složenkou (na vyžádání) nebo trvalým příkazem na účet školy č. 1163819349 / 0800 s variabilním symbolem – rodným číslem dítěte (do zprávy pro příjemce - jméno dítěte). Záloha bude vyúčtována jednou ročně formou zaslání přeplatku stravného na účet rodičů žáka. Bližší informace je možno zjistit kdykoliv u vedoucí školní jídelny.

        Záloha činí u žáků podle věku: 

                                                            do 10 let    600,-Kč/měsíc 

                                                            do 15 let    640-Kč/měsíc 

                                                            nad 15 let  680,-Kč/měsíc         

        Ceny obědů:

                                                           do 10 let             30 Kč

                                                           do 14 let             32 Kč

                                                           nad 15 let           34Kč

  1. Při opětovném nezaplacení zálohy může být žák vyloučen ze stravování ve školní jídelně 
  2.  První den nepřítomnosti ve škole má žák nárok na státem dotovaný oběd, další dny musí zaplatit plnou cenu obědů, pokud si je neodhlásí. V případě školních akcí bude žákovi oběd automaticky odhlášen /dle seznamu dodaného učitelem/. Výjimečné požadavky musí být řešeny nejpozději den předem s vedoucí školní jídelny.
  3. Rodiče hlásí své připomínky vedoucí školní jídelny.
  4. Jídelní lístek na celý týden je vyvěšen v jídelně, popř. na webových stránkách školy (www.zs-liban.cz).
  5. Rodiče jsou seznámeni s tímto provozním řádem na plenárním shromáždění rodičů, popř. u vedoucí školní jídelny.
  6. Zaměstnanci ZŠ a MŠ Libáň, okres Jičín, požívají výhod závodního stravování. Stravují se v jídelně podle směrnice k vydávání obědů ve školních jídelnách ZŠ a MŠ Libáň.
  7. Důchodci požívají výhod závodního stravování, pokud odešli do důchodu z naší organizace po 1. 1. 2003.
  8. Od 1. 8. 2013 zabezpečuje školní jídelna výrobu a dovoz obědů do MŠ Libáň.
  9. V případě konkrétních mimořádných situací /např. epidemiologických/, je jídelna i výdejna v MŠ povinna postupovat podle pokynů KHS a dodržovat všechna aktuálně platná opatření a nařízení.
  10. Tímto se mění  vnitřní řád ze dne 1. 9. 2020
  11. Tento  vnitřní řád vstupuje v platnost 1.9. 2022

Mgr. Ladislava Hazdrová, ředitelka školy

V Libáni dne 1.9.2022