Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27
Havárie topení v tělocvičně
28
Havárie topení v tělocvičně
29
Havárie topení v tělocvičně
30 1 2 3
4
Hodnocení  - 2. pololetí
5 6
Seznam dětí přijatých do 1.A pro školní rok 2020/2021
7
Obnovení provozu MŠ
8 9 10
11 12
Osobní přítomnost žáků 9. ročníku pro účely přijímací zkoušky
13 14 15 16 17
18
Otevření MŠ
19
Znovuotevření ZŠ pro 1. stupeň od 25. 5. 2020
20 21 22 23 24
25
Zájem o "odpolední družinu" od 25. 5.
26 27 28
vratky plateb za kroužky 2.pol. 2020
29
Přehled přijatých žáků k předškolnímu vzdělávání pro školní rok 2020/2021
30 31
Drobečková navigace

Úvod > > Aktuality ZŠ

Aktuality ZŠ


Novější 1 3 11 21 31

Ředitelské volno červen 2020

Datum konání: 29. 6. 2020 - 30. 6. 2020

Ředitelské volno je vyhlášeno na dny pondělí 29. 6. a úterý 30. 2020 se souhlasem zřizovatele. Základní škola bude uzavřena, v provozu bude jídelna a mateřská škola.

SKM_C30820052611460.pdf


Publikováno 26. 5. 2020 11:17

Vrácení plateb za MŠ a ŠD

Datum konání: 1. 6. 2020

Navrácení úplaty v mateřské škole a ve školní družině za období uzavření základní a mateřské školy

Ředitelka školy se souhlasem zřizovatele rozhodla o navrácení úplaty v mateřské škole a školní družině za období uzavření škol z důvodu nařízení Vlády České republiky. Důvodem bylo zmírnění dopadu finančního zatížení rodin v tomto těžkém období. Peníze budou vráceny (zaslány na účet) zákonným zástupcům v červenci 2020.

Žádáme Vás o vyplnění žádosti o navrácení finanční částky (viz. příloha).

 

Mgr. Ladislava Hazdrová 

Přeplatek MŠ.docx

Přeplatek ŠD.docx  

                                                                                                                            


Publikováno včera v 11:30

vratky plateb za kroužky 2.pol. 2020

Datum konání: 28. 5. 2020

SRPLŠ oznamuje, že vratky  částek dětem za zrušené kroužky ve druhém pololetí, proběhnou bezhotovostní formou. Žádáme proto rodiče, aby zaslali číslo účtu, na který chtějí platbu zaslat, nejpozději do 5.6.2020 na email: Sim.Moravcova@seznam.cz, kam mohou zasílat i případné dotazy. 


Publikováno 28. 5. 2020 12:33

Zájem o "odpolední družinu" od 25. 5.

Datum konání: 25. 5. 2020

Nutné!!! Rodiče,kteří přihlásili děti k výuce od 25. 5. a nevyplnili zájem o družinu -ANO, žádáme, aby tak učinili! Potřebujeme vytvořit homogenní skupiny, které spolu absolvují výuku i odpolední zájmovou činnost. Z vaší strany potřebujeme spolupráci- včasné nahlášení, abychom mohli vše naplánovat a personálně zajistit.


Publikováno 14. 5. 2020 10:22

Znovuotevření ZŠ pro 1. stupeň od 25. 5. 2020

Datum konání: 19. 5. 2020

Znovuotevření ZŠ pro 1. stupeň od 25. 5. 2020

 

Podmínky výuky:
• Předat vyplněné čestné prohlášení příloha_čestné_prohlášení.pdf(k dispozici vytištěné i na vchodových dveřích školy) při vstupu do školy. Pokud zákonný zástupce tento dokument nepodepíše, nebude vstup žáka do základní školy umožněn
• Zákonným zástupcům nebude umožněn vstup do školy
• Žáky si převezme u vstupu do školy pedagog, u vstupu je k dispozici stojan s dezinfekcí
• Neprodleně po přezutí, popřípadě po příchodu do třídy, musí každý použít dezinfekci na ruce. Doporučuje se i předchozí umytí rukou (důkladně 20 až 30 sekund vodou a tekutým mýdlem).
• V průběhu pobytu ve třídě nemusí žáci ani pedagogičtí pracovníci nosit roušku, pokud je zachován rozestup 2 metry (nejméně 1,5 metru). Pokud dochází k bližšímu kontaktu (např. při skupinové práci), musí se roušky nosit i ve třídě.
• V ostatních prostorách školy (WC, chodby, šatna…) žáci mít roušku musí
• Při sejmutí si každý žák ukládá roušku do sáčku, doporučujeme dvě roušky na den.
• Žáci si po každém vzdělávacím bloku vydezinfikují nebo umyjí ruce ve své třídě.
• Škola vede evidenci o docházce žáků do školy. (důvod absence dítěte je nutné sdělit do 3 dnů)
• Nikdo s příznaky infekce dýchacích cest, které by mohly odpovídat známým příznakům COVID-19 (zvýšená tělesná teplota, kašel, náhlá ztráta chuti a čichu, jiný příznak akutní infekce dýchacích cest), nesmí do školy vstoupit
• Školní stravování bude probíhat ve školní jídelně v přesném harmonogramu pro jednotlivé skupiny tak, aby nedocházelo k jejich míchání
• Žáka je nutné k odebírání obědů včas přihlásit u vedoucí školní jídelny

 

Harmonogram výuky:

1.A      7.45 – 10.55

2.A      7.50 – 11.10

3.A      7.55 – 11.25

4.A      8.00 – 11.40

5.A      8.05 – 11.55

plynule navazuje odpolední „družina“, děti přebírá příslušná paní vychovatelka.

Bližší informace obdržíte do mailu od třídních vyučujících, v případě dotazu volejte 737 375 820.

 

Mgr. Ladislava Hazdrová,

ředitelka školy


Publikováno 19. 5. 2020 13:25

Osobní přítomnost žáků 9. ročníku pro účely přijímací zkoušky

Datum konání: 12. 5. 2020

 

Osobní přítomnost žáků 9. ročníků pro účely přípravy na přijímací zkoušky v době od 11. 5. 2020

 

  • Maximální počet žáků ve skupině je 15.
  • Jeden žák v jedné lavici.
  • Složení skupin je neměnné po celou dobu. Žáka nelze zařadit do školní skupiny později, než k 11. 5. 2020.
  • Cílem je příprava na přijímací zkoušku
  • Obsahem je učivo z předmětů český jazyk a matematika
  • Časový rozsah a organizace – výuka tři dny v týdnu: úterý, středa, čtvrtek ve dvou blocích. 8 – 9,30 první blok, 30 min pauza, 10 – 11,30 druhý blok. Je možné objednat si oběd za dodržení stanovených hygienických podmínek (nutno přihlásit u vedoucí jídelny)
  • Začátek výuky v úterý 12. 5. v 8 hodin

 

Podmínky výuky:

  • Předat vyplněné čestné prohlášení (viz příloha) při vstupu do školypříloha_čestné_prohlášení.pdf
  • Žáky si převezme u vstupu do školy pedagog
  • Neprodleně po přezutí, popřípadě po příchodu do třídy, musí každý použít dezinfekci na ruce. Doporučuje se i předchozí umytí rukou (důkladně 20 až 30 sekund vodou a tekutým mýdlem).
  • V průběhu pobytu ve třídě nemusí žáci ani pedagogičtí pracovníci nosit roušku, pokud je zachován rozestup 2 metry (nejméně 1,5 metru). Pokud dochází k bližšímu kontaktu (např. při skupinové práci), musí se roušky nosit i ve třídě.
  • V ostatních prostorách školy ( WC, chodby, šatna…) žáci mít roušku musí
  • Při sejmutí si každý žák ukládá roušku do sáčku, doporučujeme dvě roušky na den.
  • Žáci si po každém vzdělávacím bloku vydezinfikují nebo umyjí ruce ve své třídě.
  • Škola vede evidenci o docházce žáků do školy. (důvod absence dítěte je nutné sdělit do 3dnů)

 

Je nutné potvrdit přítomnost žáka do 7. 5. na telefonní číslo 737 375 820 SMS zprávou.ochrana_zdravi_zs.pdf


Publikováno 4. 5. 2020 12:44

Seznam dětí přijatých do 1.A pro školní rok 2020/2021

Datum konání: 6. 5. 2020

Zápis do ZŠ 2020-2021.pdf


Publikováno 6. 5. 2020 14:45

Hodnocení  - 2. pololetí

Datum konání: 4. 5. 2020

 

Vážení rodiče,

v minulých dnech vydalo MŠMT vyhlášku a metodický pokyn k hodnocení žáků za 2. pololetí. (viz přílohaVyhláška - hodnocení žáků - červen 2020.pdf). Ohledně hodnocení domácí výuky Vám bude v polovině května (třídním učitelem na Váš mail) zasláno čtvrtletní hodnocení žáka tak, aby každý žák i rodič měli informace o průběhu a výsledcích vzdělávání a mohli do konce školního roku na situaci reagovat. Snahou bude dodržet základní principy hodnocení žáků – aby bylo v současné nestandardní situaci pokud možno spravedlivé a objektivní.

Jsme velmi rádi, že se téměř všichni žáci zapojili do nestandardní domácí výuky, že svědomitě plní domácí přípravu a zapojují se do výuky. Děkujeme vám, rodičům, že s dětmi pracujete a pomáháte jim i nám v této zvláštní situaci.

Společně to zvládneme.

Mgr. Ladislava Hazdrová

(ředitelka školy)

 


Publikováno 4. 5. 2020 13:47

Výzva BÝT SPOLU

Datum konání: 23. 4. 2020

Výzva-BÝT-SPOLU-JINAK-leták.pdf


Publikováno 23. 4. 2020 15:18

Aktuální informace pro 9. ročník k přijímacímu řízení 2020

Datum konání: 20. 4. 2020

Informace pro uchazeče a jejich zákonné zástupce:

 

Vzhledem k tomu, že střední školy v Královéhradeckém kraji budou zveřejňovat výsledky přijímacího řízení do oborů, v nichž se nekoná přijímací zkouška, již 22. 4., upozorňujeme Vás na následující skutečnosti:

 

1. Nejzazší termín pro odevzdání zápisového lístku je 8 kalendářních + 5 pracovních dnů po dni konání řádného termínu jednotné přijímací zkoušky! (Připravené zápisové lístky k vyzvednutí u p. Jany Komárkové denně 8 - 14 hod)

 

2. Pokud má uchazeč podanou přihlášku jak do oboru, kde se koná (jednotná případně školní) přijímací zkouška, tak do oboru, kde se přijímací zkouška nekoná, v případě přijetí do oboru bez přijímací zkoušky, odevzdá zápisový lístek až poté, co bude znát výsledky přijímacího řízení i u oboru s přijímací zkouškou. Pokud by zápisový lístek odevzdal dříve a následně byl přijat do oboru s přijímací zkouškou, už by nemohl vzít zápisový lístek zpět.


Publikováno 20. 4. 2020 19:04

Novější 1 3 11 21 31