Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31
Desatero pro rodiče budoucích prvňáčků 2020
Libáňský Leonardo
Pomůcky pro prvňáčky 2020
Úřední hodiny o prázdninách 2020
Úplata MŠ - léto 2020
1
Kroužky v 1. pololetí 2020/2021 nebudou
Libáňský Leonardo
Organizační pokyny k výuce 1. ročníku v úvodu školního roku 2020/2021
Souhrnné a organizační pokyny k výuce k úvodu školního roku 2020/2021
Úřední hodiny o prázdninách 2020
Základní informace o provozu školy od 1. 9. 2020
Zpětná vazba
Úplata MŠ - šk. r. 2020-2021
2
Libáňský Leonardo
3
Libáňský Leonardo
4
Libáňský Leonardo
5
Libáňský Leonardo
6
Libáňský Leonardo
7
Libáňský Leonardo
8
aplikace bakaláři
Úřad práce Jičín pro 9. A
9 10
Roušky povinné i pro žáky
11 12 13
14
Covid 19
Covid 19 - aktualizované
15
Situace Covid 19 - 9.A 2020
Třídní schůzky 15. 9. 2020
Třídní schůzky 15. 9. 2020 odloženy
16
Hygienické opatření od středy 16. 9. 2020
Situace Covid 19 - 9.A 2020
17
Situace Covid 19 - 9.A 2020
18
Situace Covid 19 - 9.A 2020
19
Hygienické opatření od 19. 9. 2020
Situace Covid 19 - 9.A 2020
20
Hygienické opatření od 19. 9. 2020
21
Hygienické opatření od 19. 9. 2020
Návrat žáků 9. A do školy po karanténě
22
Hygienické opatření od 19. 9. 2020
Návrat žáků 9. A do školy po karanténě
23
Hygienické opatření od 19. 9. 2020
Návrat žáků 9. A do školy po karanténě
24
Hygienické opatření od 19. 9. 2020
Info pro 9.A
Návrat žáků 9. A do školy po karanténě
25
25. 9. 2020
Hygienické opatření od 19. 9. 2020
Návrat žáků 9. A do školy po karanténě
26
Hygienické opatření od 19. 9. 2020
Návrat žáků 9. A do školy po karanténě
27
Hygienické opatření od 19. 9. 2020
Návrat žáků 9. A do školy po karanténě
28
Hygienické opatření od 19. 9. 2020
29
Hygienické opatření od 19. 9. 2020
30
Hygienické opatření od 19. 9. 2020
1 2 3 4
Drobečková navigace

Úvod > Jídelna > Vnitřní řád školní jídelny ZŠ

Vnitřní řád školní jídelny ZŠ

Č. j.: ZSLi-452/2017

Stanoven na základě těchto předpisů:

  • Zákona 561/2004Sb. o předškolním , základním, středním a vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů § 119
  • Vyhlášky ministerstva školství 107/2005 Sb. o školním stravování, ve znění pozdějších předpisů
  • Vyhlášky ministerstva zdravotnictví 137/2004 Sb. o hygienických požadavcích na stravovací služby ve znění pozdějších předpisů
  • Vyhlášky ministerstva financí 84/2005 Sb. o nákladech na závodní stravování, ve znění pozdějších předpisů

Organizace provozu stravování

  1. Pokrmy se vydávají: obědy z doplňkové činnosti           10.55 - 11.15

                                          obědy pro žáky a zaměstnance     11.30 – 13.30

  1. Přihlašování stravování probíhá formou vyplnění přihlášky ke stravování. Oběd musí být odhlášen den před předpokládanou absencí žáka či strávníka do 13:00 hodin u vedoucí školní jídelny.
  2. Žákovi je vydán oběd proti stravenkám, které vydává vedoucí školní jídelny v určeném termínu. Pokud žák stravenku ztratí nebo zapomene, musí počkat do konce výdejní doby na zbylé pokrmy, nebo mu oběd nebude vydán.
  3. Strávníci konzumují obědy v jídelně, stravu nevynášejí (§2, odst. 7 vyhlášky o školním stravování).
  4. Strávníci jsou povinni se chovat při stravování ohleduplně, v souladu s hygienickými a společenskými pravidly. Pokud bude strávník či žák tato pravidla soustavně porušovat, může být se školního stravování vyloučen.
  5. Žáci v jídelně dbají pokynů dozorujících učitelů a zaměstnanců školní jídelny.
  6. Stravování se platí zálohově složenkou (na vyžádání) nebo trvalým příkazem na účet školy č. 1163819349 / 0800 s variabilním symbolem – rodným číslem dítěte. Záloha bude vyúčtována jednou ročně formou zaslání přeplatku stravného na účet rodičů žáka. Bližší informace je možno zjistit kdykoliv u vedoucí školní jídelny.

Záloha činí u žáků podle věku: 

do 10 let    560,-Kč/měsíc 

do 15 let    600-Kč/měsíc 

nad 15 let   640,-Kč/měsíc         

Ceny obědů:

          do 10 let             28 Kč

          do 14 let             30 Kč

          nad 15 let           32 Kč

  1. Při opětovném nezaplacení zálohy může být žák vyloučen ze stravování ve školní jídelně 
  2. Pokud žák onemocní, má nárok na zvýhodněný oběd pouze první den nemoci, další dny musí zaplatit plnou cenu obědů, pokud si je neodhlásí. V případě školních akcí bude žákovi oběd automaticky odhlášen /dle seznamu dodaného učitelem/. Výjimečné požadavky musí být řešeny nejpozději den předem s vedoucí školní jídelny.
  3. Rodiče hlásí své připomínky vedoucí školní jídelny.
  4. Jídelní lístek na celý týden je vyvěšen v jídelně, popř. na webových stránkách školy (www.zsliban.cz).
  5. Rodiče jsou seznámeni s tímto provozním řádem na plenárním shromáždění rodičů, popř. u vedoucí školní jídelny.
  6. Zaměstnanci ZŠ a MŠ Libáň, okres Jičín, požívají výhod závodního stravování. Stravují se v jídelně podle směrnice k vydávání obědů ve školních jídelnách ZŠ a MŠ Libáň.
  7. Důchodci požívají výhod závodního stravování, pokud odešli do důchodu z naší organizace po 1. 1. 2003.
  8. Od 1. 8. 2013 zabezpečuje školní jídelna výrobu a dovoz obědů do MŠ Libáň.
  9. Tímto se mění  vnitřní řád ze dne 1. 8. 2015
  10. Tento  vnitřní řád vstupuje v platnost 1.1. 2018

Mgr. Ladislava Hazdrová, ředitelka školy

V Libáni dne 1. 1. 2018