Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31
Desatero pro rodiče budoucích prvňáčků 2020
Libáňský Leonardo
Pomůcky pro prvňáčky 2020
Úřední hodiny o prázdninách 2020
Úplata MŠ - léto 2020
1
Kroužky v 1. pololetí 2020/2021 nebudou
Libáňský Leonardo
Organizační pokyny k výuce 1. ročníku v úvodu školního roku 2020/2021
Souhrnné a organizační pokyny k výuce k úvodu školního roku 2020/2021
Úřední hodiny o prázdninách 2020
Základní informace o provozu školy od 1. 9. 2020
Zpětná vazba
Úplata MŠ - šk. r. 2020-2021
2
Libáňský Leonardo
3
Libáňský Leonardo
4
Libáňský Leonardo
5
Libáňský Leonardo
6
Libáňský Leonardo
7
Libáňský Leonardo
8
aplikace bakaláři
Úřad práce Jičín pro 9. A
9 10
Roušky povinné i pro žáky
11 12 13
14
Covid 19
Covid 19 - aktualizované
15
Situace Covid 19 - 9.A 2020
Třídní schůzky 15. 9. 2020
Třídní schůzky 15. 9. 2020 odloženy
16
Hygienické opatření od středy 16. 9. 2020
Situace Covid 19 - 9.A 2020
17
Situace Covid 19 - 9.A 2020
18
Situace Covid 19 - 9.A 2020
19
Hygienické opatření od 19. 9. 2020
Situace Covid 19 - 9.A 2020
20
Hygienické opatření od 19. 9. 2020
21
Hygienické opatření od 19. 9. 2020
Návrat žáků 9. A do školy po karanténě
22
Hygienické opatření od 19. 9. 2020
Návrat žáků 9. A do školy po karanténě
23
Hygienické opatření od 19. 9. 2020
Návrat žáků 9. A do školy po karanténě
24
Hygienické opatření od 19. 9. 2020
Info pro 9.A
Návrat žáků 9. A do školy po karanténě
25
25. 9. 2020
Hygienické opatření od 19. 9. 2020
Návrat žáků 9. A do školy po karanténě
26
Hygienické opatření od 19. 9. 2020
Návrat žáků 9. A do školy po karanténě
27
Hygienické opatření od 19. 9. 2020
Návrat žáků 9. A do školy po karanténě
28
Hygienické opatření od 19. 9. 2020
29
Hygienické opatření od 19. 9. 2020
30
Hygienické opatření od 19. 9. 2020
1 2 3 4
Drobečková navigace

Úvod > > Aktuality ZŠ > Umožnění osobní přítomnosti žáků 1. stupně od 25. 5. 2020

Umožnění osobní přítomnosti žáků 1. stupně od 25. 5. 2020



Vážení rodiče,

v souladu s usnesením vlády č. 491 ze dne 30. 4. 2020 je od 25. 5. umožněna osobní přítomnost žáků 1. stupně.

 

MŠMT a vedení ZŠ s přihlédnutím k provozním možnostem školy vymezilo tato pravidla, za kterých může probíhat výuka žáků a která bude nutné dodržovat:

 

  • žáka nelze zařadit do školní skupiny později, než k 25. 5. 2020
  • zákonný zástupce je povinen vyjádřit zájem o docházku do školy do 15. 5. 2020 prostřednictvím dotazníku (viz přílohaZákladní škola). Do zprávy v dotazníku je nutné vyplnit zájem o odpolední „školní družinu“!
  • provozní doba školy pro žáky 1. stupně je stanovena od 7: 45 hod. do 15: 30 hod.
  • Nelze využívat ranní družiny. Začátek i konec bude v závislosti na skupině – bližší informace po 18. 5.
  • škola vede evidenci o docházce žáků do školy, v případě nepřítomnosti žáka delší než 3 dny, žádá škola informaci od zákonného zástupce o důvodech nepřítomnosti a o tom, zda bude žák nadále do skupiny docházet
  • žáci budou rozděleni do neměnných skupin o maximálním počtu 15 žáků
  • cílem je zajistit vzdělávání žáků v obsahu, který škola realizuje v rámci vzdělávání na dálku.
  • vzdělávání nepřítomných žáků bude i nadále probíhat distanční výukou

 

Podmínky výuky:

  • Předat vyplněné čestné prohlášení (viz příloha příloha_čestné_prohlášení.pdf) při vstupu do školy. Pokud zákonný zástupce tento dokument nepodepíše, nebude vstup žáka do základní školy umožněn
  • Zákonným zástupcům nebude umožněn vstup do školy
  • Žáky si převezme u vstupu do školy pedagog, u vstupu je k dispozici stojan s dezinfekcí
  • Neprodleně po přezutí, popřípadě po příchodu do třídy, musí každý použít dezinfekci na ruce. Doporučuje se i předchozí umytí rukou (důkladně 20 až 30 sekund vodou a tekutým mýdlem).
  • V průběhu pobytu ve třídě nemusí žáci ani pedagogičtí pracovníci nosit roušku, pokud je zachován rozestup 2 metry (nejméně 1,5 metru). Pokud dochází k bližšímu kontaktu (např. při skupinové práci), musí se roušky nosit i ve třídě.
  • V ostatních prostorách školy (WC, chodby, šatna…) žáci mít roušku musí
  • Při sejmutí si každý žák ukládá roušku do sáčku, doporučujeme dvě roušky na den.
  • Žáci si po každém vzdělávacím bloku vydezinfikují nebo umyjí ruce ve své třídě.
  • Škola vede evidenci o docházce žáků do školy. (důvod absence dítěte je nutné sdělit do 3 dnů)
  • Nikdo s příznaky infekce dýchacích cest, které by mohly odpovídat známým příznakům COVID-19 (zvýšená tělesná teplota, kašel, náhlá ztráta chuti a čichu, jiný příznak akutní infekce dýchacích cest), nesmí do školy vstoupit
  • Školní stravování bude probíhat ve školní jídelně v přesném harmonogramu pro jednotlivé skupiny tak, aby nedocházelo k jejich míchání
  • Žáka je nutné k odebírání obědů včas přihlásit u vedoucí školní jídelny

 

S přáním pohody a pevného zdraví

Mgr. Ladislava Hazdrová, ředitelka školy