Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1
Nabídka lyžařského kurzu MŠ
Lyžařský kurz MŠ zrušen
2
Nabídka lyžařského kurzu MŠ
Lyžařský kurz MŠ zrušen
3
Spolupráce se SAMANITEM
Nabídka lyžařského kurzu MŠ
Lyžařský kurz MŠ zrušen
4
Připomenutí pravidel distanční výuky
Nabídka lyžařského kurzu MŠ
Lyžařský kurz MŠ zrušen
5
Nabídka lyžařského kurzu MŠ
Lyžařský kurz MŠ zrušen
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
Informace KHS
16
Uzavření MŠ dne 16.2. 2021
Mateřská škola uzavřena z důvodu karantény
Žádost o ošetřovné - nařízená karanténa MŠ
17
Fotosoutěž zimní radovánky
18
Online třídní schůzky 18. 2. 2021
Psaníčko dětem
19 20
Než půjdu k zápisu - Co by měl umět a znát předškolák
21
22 23
PRAVIDLA NÁSTUPU DO ŠKOLKY PO KARANTÉNĚ DNE 26.2.2021
24 25 26
Přihlašování dětí - stravné na pátek 26.2. 2021
27 28
Drobečková navigace

Úvod > > Aktuality ZŠ > Umožnění osobní přítomnosti žáků 1. stupně od 25. 5. 2020

Umožnění osobní přítomnosti žáků 1. stupně od 25. 5. 2020



Vážení rodiče,

v souladu s usnesením vlády č. 491 ze dne 30. 4. 2020 je od 25. 5. umožněna osobní přítomnost žáků 1. stupně.

 

MŠMT a vedení ZŠ s přihlédnutím k provozním možnostem školy vymezilo tato pravidla, za kterých může probíhat výuka žáků a která bude nutné dodržovat:

 

  • žáka nelze zařadit do školní skupiny později, než k 25. 5. 2020
  • zákonný zástupce je povinen vyjádřit zájem o docházku do školy do 15. 5. 2020 prostřednictvím dotazníku (viz přílohaZákladní škola). Do zprávy v dotazníku je nutné vyplnit zájem o odpolední „školní družinu“!
  • provozní doba školy pro žáky 1. stupně je stanovena od 7: 45 hod. do 15: 30 hod.
  • Nelze využívat ranní družiny. Začátek i konec bude v závislosti na skupině – bližší informace po 18. 5.
  • škola vede evidenci o docházce žáků do školy, v případě nepřítomnosti žáka delší než 3 dny, žádá škola informaci od zákonného zástupce o důvodech nepřítomnosti a o tom, zda bude žák nadále do skupiny docházet
  • žáci budou rozděleni do neměnných skupin o maximálním počtu 15 žáků
  • cílem je zajistit vzdělávání žáků v obsahu, který škola realizuje v rámci vzdělávání na dálku.
  • vzdělávání nepřítomných žáků bude i nadále probíhat distanční výukou

 

Podmínky výuky:

  • Předat vyplněné čestné prohlášení (viz příloha příloha_čestné_prohlášení.pdf) při vstupu do školy. Pokud zákonný zástupce tento dokument nepodepíše, nebude vstup žáka do základní školy umožněn
  • Zákonným zástupcům nebude umožněn vstup do školy
  • Žáky si převezme u vstupu do školy pedagog, u vstupu je k dispozici stojan s dezinfekcí
  • Neprodleně po přezutí, popřípadě po příchodu do třídy, musí každý použít dezinfekci na ruce. Doporučuje se i předchozí umytí rukou (důkladně 20 až 30 sekund vodou a tekutým mýdlem).
  • V průběhu pobytu ve třídě nemusí žáci ani pedagogičtí pracovníci nosit roušku, pokud je zachován rozestup 2 metry (nejméně 1,5 metru). Pokud dochází k bližšímu kontaktu (např. při skupinové práci), musí se roušky nosit i ve třídě.
  • V ostatních prostorách školy (WC, chodby, šatna…) žáci mít roušku musí
  • Při sejmutí si každý žák ukládá roušku do sáčku, doporučujeme dvě roušky na den.
  • Žáci si po každém vzdělávacím bloku vydezinfikují nebo umyjí ruce ve své třídě.
  • Škola vede evidenci o docházce žáků do školy. (důvod absence dítěte je nutné sdělit do 3 dnů)
  • Nikdo s příznaky infekce dýchacích cest, které by mohly odpovídat známým příznakům COVID-19 (zvýšená tělesná teplota, kašel, náhlá ztráta chuti a čichu, jiný příznak akutní infekce dýchacích cest), nesmí do školy vstoupit
  • Školní stravování bude probíhat ve školní jídelně v přesném harmonogramu pro jednotlivé skupiny tak, aby nedocházelo k jejich míchání
  • Žáka je nutné k odebírání obědů včas přihlásit u vedoucí školní jídelny

 

S přáním pohody a pevného zdraví

Mgr. Ladislava Hazdrová, ředitelka školy