Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31
Desatero pro rodiče budoucích prvňáčků 2020
Libáňský Leonardo
Pomůcky pro prvňáčky 2020
Úřední hodiny o prázdninách 2020
Úplata MŠ - léto 2020
1
Kroužky v 1. pololetí 2020/2021 nebudou
Libáňský Leonardo
Organizační pokyny k výuce 1. ročníku v úvodu školního roku 2020/2021
Souhrnné a organizační pokyny k výuce k úvodu školního roku 2020/2021
Úřední hodiny o prázdninách 2020
Základní informace o provozu školy od 1. 9. 2020
Zpětná vazba
Úplata MŠ - šk. r. 2020-2021
2
Libáňský Leonardo
3
Libáňský Leonardo
4
Libáňský Leonardo
5
Libáňský Leonardo
6
Libáňský Leonardo
7
Libáňský Leonardo
8
aplikace bakaláři
Úřad práce Jičín pro 9. A
9 10
Roušky povinné i pro žáky
11 12 13
14
Covid 19
Covid 19 - aktualizované
15
Situace Covid 19 - 9.A 2020
Třídní schůzky 15. 9. 2020
Třídní schůzky 15. 9. 2020 odloženy
16
Hygienické opatření od středy 16. 9. 2020
Situace Covid 19 - 9.A 2020
17
Situace Covid 19 - 9.A 2020
18
Situace Covid 19 - 9.A 2020
19
Situace Covid 19 - 9.A 2020
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
Drobečková navigace

Úvod > > Aktuality ZŠ > Základní informace o provozu školy od 1. 9. 2020

Základní informace o provozu školy od 1. 9. 2020



Datum konání:
1.9.2020

 ZÁKLADNÍ INFORMACE O PROVOZU ŠKOLY OD 1. ZÁŘÍ  2020

 

Vážení rodiče,
vedení školy a všichni pedagogičtí pracovníci naší školy si přejí, aby se žáci u nás vzdělávali v bezpečném a příjemném prostředí.
Informujeme vás o základních závazných postupech při provozu školy ve školním roce 2020/2021 vzhledem ke COVID – 19.


1) Je nutno dodržovat platná opatření v souladu s krizovými nebo mimořádnými opatřeními a dle pokynu učitelů – případné zakrytí úst a nosu dle aktuální situace. Sledujte prosím webové stránky školy.
2) Žádáme, abyste do školy posílali jen zdravé děti.
3) Škola nesmí nemocného žáka do školy vpustit.
4) Pokud se u žáka zdravotní obtíže objeví během vyučování, musíme ho od ostatních žáků oddělit, budeme Vás kontaktovat a dítě si musíte v co nejkratší možné době vyzvednout, (do té doby je dítě umístěno v samostatné místnosti). Vaší povinností je pak kontaktovat dětského lékaře, který rozhodne o dalším postupu.
5) U chronicky nemocných žáků či alergiků s přetrvávajícími příznaky jako rýma a kašel potvrzuje praktický lékař pro děti a dorost, že se nejedná o infekční onemocnění. Po odevzdání lékařského potvrzení je dítěti umožněn vstup do budovy školy. Potvrzení se odevzdává pouze jednou.
6) Žádáme Vás, aby každé Vaše dítě mělo s sebou ve škole jednu „pohotovostní roušku“.
7) Vyučující zajistí častější větrání učeben.
8) Žáci a zaměstnanci budou dbát na častější mytí rukou. Dezinfekce bude k dispozici v jednotlivých třídách a ve stojanech na chodbě.
9) Tělesná výchova bude probíhat přednostně venku dle počasí.
10) Pokusíme se zmenšit mísení žáků, žáci nebudou chodit volně po škole, pohybovat se budou pouze na patře, kde bude probíhat jejich výuka.
11) Stravování bude probíhat pro žáky ve stanovených časech a za dodržení přísných hygienických podmínek.                                                                              

12) Žádáme Vás, abyste do školy, družiny a školní jídelny vstupovali pouze za účelem úředního jednání.                                                                 

13) Pobyt zákonných zástupců ve škole je omezen. Každý, kdo bude potřebovat konzultaci s učitelem či vedením školy, se musí předem domluvit na schůzce. Zákonný zástupce vyčká, až si ho u vchodu vyzvedne učitel, či jiný zaměstnanec, se kterým má smluvenu schůzku. Po celou dobu pobytu ve škole je nutné mít nasazenu roušku.

 

Mgr. Ladislava Hazdrová
ředitelka školy