Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27
Výstava - Petr Volf 85
28
Výstava - Petr Volf 85
29
Výstava - Petr Volf 85
30
Výstava - Petr Volf 85
Bruslení MŠ
31
Výstava - Petr Volf 85
Bruslení MŠ
1
Řezníčkova Libáň 2025
Bruslení MŠ
2
Řezníčkova Libáň 2025
Bruslení MŠ
3
Řezníčkova Libáň 2025
Bruslení MŠ
4
Řezníčkova Libáň 2025
Bruslení MŠ
5
Řezníčkova Libáň 2025
Bruslení MŠ
6
Řezníčkova Libáň 2025
Bruslení MŠ
7
Řezníčkova Libáň 2025
Bruslení MŠ
8
Řezníčkova Libáň 2025
Bruslení MŠ
9
Řezníčkova Libáň 2025
Bruslení MŠ
10
Řezníčkova Libáň 2025
Bruslení MŠ
11
Řezníčkova Libáň 2025
Bruslení MŠ
12
Řezníčkova Libáň 2025
Bruslení MŠ
13
Řezníčkova Libáň 2025
Informační schůzka k lyžařskému výcviku
Bruslení MŠ
14
Řezníčkova Libáň 2025
Bruslení MŠ
15
Řezníčkova Libáň 2025
Bruslení MŠ
16
Řezníčkova Libáň 2025
Bruslení MŠ
17
Řezníčkova Libáň 2025
Bruslení MŠ
18
Řezníčkova Libáň 2025
Bruslení MŠ
19
Řezníčkova Libáň 2025
Bruslení MŠ
20
Řezníčkova Libáň 2025
Rodičovská povídání
Bruslení MŠ
21
Řezníčkova Libáň 2025
Bruslení MŠ
22
Řezníčkova Libáň 2025
Bruslení MŠ
23
Bruslení MŠ
24
Bruslení MŠ
25
Bruslení MŠ
26
Bruslení MŠ
27
Bruslení MŠ
28
Rozsvěcení vánočního stromu
Vánoční trhy
Bruslení MŠ
29
Bruslení MŠ
30
Bruslení MŠ
Drobečková navigace

Úvod > > Aktuality ZŠ > Způsob hodnocení výsledků vzdělávání žáků za 2. pololetí šk. roku 2019/2020

Způsob hodnocení výsledků vzdělávání žáků za 2. pololetí šk. roku 2019/2020



Datum konání:
17.6.2020

Způsob hodnocení výsledků vzdělávání žáků za 2. pololetí školního roku 2019/2020 zohledňuje nestandardní způsob výuky v době krizových opatření způsobených pandemií koronaviru a slevuje z běžně užívaných postupů. Způsob hodnocení vychází ze zákona č. 135/2020 Sb., vyhlášky č. 211/2020 Sb. a metodiky vydané MŠMT ČR.

Ukončení 2. pololetí školní roku

  1. pololetí školního roku bude ukončeno v pátek 26. 6. 2020. Vysvědčení bude rozdáno obvyklým způsobem.

Hodnocení na vysvědčení – klasifikace za 2. pololetí

Podle vyhlášky 211/2020 hodnocení za 2. pololetí na vysvědčení zohlední:

  1. podklady pro hodnocení získané ve druhém pololetí v době, kdy osobní přítomnost žáků nebyla zakázána (tj. do 10. 3. 2020);
  2. podpůrně také podklady pro hodnocení získané v době, kdy probíhalo vzdělávání na dálku, pokud pro takové vzdělávání měl odpovídající podmínky;
  3. podpůrně také podklady pro hodnocení získané v době, kdy se žáci účastnili ve škole vzdělávacích aktivit formou školních skupin nebo jinou formou (konec 2. pololetí po obnovení provozu);
  4. podpůrně také hodnocení výsledků vzdělávání žáka za 1. pololetí šk. roku 2019/2020.

Ředitelka školy stanovuje tyto změny v hodnocení z platného klasifikačního řádu školy:

– hodnocení všech žáků z chování – velmi dobré (1)

– počet známek v jednotlivých vyučovacích předmětech může být nižší než čtyři za pololetí

– klasifikace na vysvědčení by vzhledem k výrazně diferencovaným podmínkám pro vzdělávání v druhém pololetí neměla být horší než v předchozím pololetí

– žákům, kteří  nebudou s hodnocením na vysvědčení spokojeni, zůstává zachována možnost žádat přezkoumání výsledků hodnocení s případným komisionálním přezkoušením

– pokud se pro hodnocení žáka koná zkouška nebo komisionální přezkoušení (stanovené právním předpisem nebo na základě individuálního vzdělávacího plánu), není jejich konání a hodnocení žáka na jejich základě touto Vyhláškou dotčeno

– do zameškaných hodin se započítávají pouze hodiny zameškané do začátku platnosti zákazu osobní přítomnosti žáků na vzdělávání ve školách

 

Mgr. Ladislava Hazdrová 

ředitelka školy