Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
30
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
Čarodějnický rej 2024
1
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
2
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
3
Sportovní den mládeže
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
4
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
5
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
6
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
7
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
Tvořivá dílnička pro tatínky v MŠ
8
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
9
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
10
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
11
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
12
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
13
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
14
Zápis do MŠ 2024
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
15
Zápis do MŠ 2024
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
16
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
17
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
18
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
19
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
20
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
21
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
22
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
23
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
24
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
25
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
26
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
27
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
28
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
29
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
30
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
31
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
1
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
2
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
Drobečková navigace

Úvod > > Aktuality ZŠ > Způsob hodnocení výsledků vzdělávání žáků za 2. pololetí šk. roku 2019/2020

Způsob hodnocení výsledků vzdělávání žáků za 2. pololetí šk. roku 2019/2020



Datum konání:
17.6.2020

Způsob hodnocení výsledků vzdělávání žáků za 2. pololetí školního roku 2019/2020 zohledňuje nestandardní způsob výuky v době krizových opatření způsobených pandemií koronaviru a slevuje z běžně užívaných postupů. Způsob hodnocení vychází ze zákona č. 135/2020 Sb., vyhlášky č. 211/2020 Sb. a metodiky vydané MŠMT ČR.

Ukončení 2. pololetí školní roku

  1. pololetí školního roku bude ukončeno v pátek 26. 6. 2020. Vysvědčení bude rozdáno obvyklým způsobem.

Hodnocení na vysvědčení – klasifikace za 2. pololetí

Podle vyhlášky 211/2020 hodnocení za 2. pololetí na vysvědčení zohlední:

  1. podklady pro hodnocení získané ve druhém pololetí v době, kdy osobní přítomnost žáků nebyla zakázána (tj. do 10. 3. 2020);
  2. podpůrně také podklady pro hodnocení získané v době, kdy probíhalo vzdělávání na dálku, pokud pro takové vzdělávání měl odpovídající podmínky;
  3. podpůrně také podklady pro hodnocení získané v době, kdy se žáci účastnili ve škole vzdělávacích aktivit formou školních skupin nebo jinou formou (konec 2. pololetí po obnovení provozu);
  4. podpůrně také hodnocení výsledků vzdělávání žáka za 1. pololetí šk. roku 2019/2020.

Ředitelka školy stanovuje tyto změny v hodnocení z platného klasifikačního řádu školy:

– hodnocení všech žáků z chování – velmi dobré (1)

– počet známek v jednotlivých vyučovacích předmětech může být nižší než čtyři za pololetí

– klasifikace na vysvědčení by vzhledem k výrazně diferencovaným podmínkám pro vzdělávání v druhém pololetí neměla být horší než v předchozím pololetí

– žákům, kteří  nebudou s hodnocením na vysvědčení spokojeni, zůstává zachována možnost žádat přezkoumání výsledků hodnocení s případným komisionálním přezkoušením

– pokud se pro hodnocení žáka koná zkouška nebo komisionální přezkoušení (stanovené právním předpisem nebo na základě individuálního vzdělávacího plánu), není jejich konání a hodnocení žáka na jejich základě touto Vyhláškou dotčeno

– do zameškaných hodin se započítávají pouze hodiny zameškané do začátku platnosti zákazu osobní přítomnosti žáků na vzdělávání ve školách

 

Mgr. Ladislava Hazdrová 

ředitelka školy