Plánované třídní schůzky v kmenových třídách
- st v 15 hod (mimo 1.A- schůzka již proběhla)
- st v 15,30 hod
Vše se bude odvíjet od aktuální epidemiologické situace.
Sledujte web školy.
Datum konání: 15. 9. 2020
Plánované třídní schůzky v kmenových třídách
Vše se bude odvíjet od aktuální epidemiologické situace.
Sledujte web školy.
Datum konání: 14. 9. 2020
Po urgovaném telefonátu na Krajskou hygienickou stanici HK jsme dosud neobdrželi pokyny ohledně řešení mimořádné situace v souvislosti s onemocněním žáka na Covid 19.
Situace byla projednána se zástupcem MŠMT- závěry jsou následující:
Datum konání: 14. 9. 2020
Na naší škole ve třídě 9.A byl potvrzený (sdělení zákonného zástupce) pozitivně testovaný žák na Covid 19. Ředitelka školy před vyučováním kontaktovala Krajskou hygienickou stanici v Hradci Králové a žádala o speciální protiepidemické opatření s ohledem na aktuální situaci.
Krajská hygienická stanice do této doby neposkytla žádné speciální opatření.
Škola na začátku výuky provedla tato nová preventivní opatření prodanou třídu:
1) žáci 9.A se nestěhují
2) ve třídě se větrá
3) třída je pravidelně dezinfikovaná
4) doporučený pobyt v roušce žákům i vyučujícím i během výuky
5) časté mytí rukou a následná dezinfekce
6) upraven rozvrh pro danou třídu
Jakmile obdržíme pokyny z Krajské hygienická stanice ihned budou předány dětem a zákonným zástupcům.
Sledujte web a Bakaláře.
Datum konání: 10. 9. 2020
Od zítřka 10. 9. jsou roušky povinné i pro všechny žáky v prostorách školy!
Datum konání: 8. 9. 2020
Pro přihlášení na aplikaci bakaláři v mobilu je nutné si nainstalovat novou verzi bakalářů - bakaláři online ( modrá ikona) přes obchodplay.
Barevná ikona již nefunguje a na novou verzi vás nepřesměruje.
Jedná se o vylepšení bakalářů, změna není ze strany školy ani comtexu.
Datum konání: 8. 9. 2020
Místo dopoledního vyučování navštíví žáci 9.A Úřad práce Jičín - součást volby budoucího povolání. Doprava linkovým autobusem, platí si sami žáci, sraz v úterý před školou v 7, 30. Povinnost ROUŠEK!!!
Odpolední vyučování beze změn.
Datum konání: 1. 9. 2020
Vzhledem k epidemiologické situaci a doporučení MŠMT nebudeme nabízet a otevírat žádné zájmové kroužky.
Děkujeme za pochopení.
Věříme, že od 2. pololetí nám situace umožní kroužky otevřít. (Příprava na přijímací řízení z Čj a Ma proběhne od ledna do dubna 2021).
Mgr.Ladislava Hazdrová
ředitelka školy
Datum konání: 1. 9. 2020
Organizační pokyny k výuce 1. ročníku v úvodu školního roku 2020/2021
Vážení rodiče a milí žáci!
Školní rok zahájíme v úterý 1. 9. 2020. Vzhledem k tomu, že opatření spojená s epidemií COVID 19 nejsou ještě ustálena, mohou být průběžně upřesněny podmínky vstupu do školní budovy- sledujte webové stránky školy.
Pro rodiče našich prvňáčků je jistě důležitá informace, že jako každý školní rok je počítáno s tím, že své děti doprovodí první školní den až do třídy. Podmínky tohoto pobytu v prostorách školy pro dospělé je nutnost roušky.
Velmi děkuji za pochopení a těším se na naši společnou školní práci.
Organizace 1. školního týdne:
úterý 1. 9. 2020
- sraz žáků v 7. 45 před starým vchodem do školy
- slavnostní přivítání probíhá od 8:00 do 8:45 hodin ve třídě
- přihlašování do školní družiny (dále ŠD)
středa 2. 9. 2020
- výuka probíhá od 7:45 do 9:25 hodin (dvě vyučovací hodiny)
- žáci přihlášeni do ŠD mohou před (od 6: 45) i po vyučování využít pobytu ve ŠD
- probíhá projekt „Pomáhejme si“ mezi 1. a 9. třídou (deváťáci vyzvedávají prvňáčky od rodičů před školou, pomoc paní asistentky)
- školní jídelna – běžný provoz
čtvrtek 3. 9. 2020
- výuka probíhá od 7:45 do10:25 hodin (tři vyučovací hodiny)
- žáci přihlášeni do ŠD mohou využít pobytu ve ŠD
- školní jídelna – běžný provoz
- probíhá projekt „Pomáhejme si“ mezi 1. a 9. třídou (deváťáci vyzvedávají prvňáčky od rodičů před školou, pomoc paní asistentky)
- schůzka rodičů ve třídě 1. A od 15:30 (p. učitelka Mgr. Jana Šmejcová)
pátek 4. 9. 2020
- výuka probíhá od 7:45 do 10:25 hodin (tři vyučovací hodiny)
- žáci přihlášeni do ŠD mohou využít pobytu ve ŠD
- školní jídelna – běžný provoz
- probíhá projekt „Pomáhejme si“ mezi 1. a 9. třídou (deváťáci vyzvedávají prvňáčky od rodičů před školou, pomoc paní asistentky)
Od pondělí 7. 9. 2020 probíhá výuka standardně podle stálého rozvrhu hodin.
Mgr. Ladislava Hazdrová
ředitelka školy
Datum konání: 1. 9. 2020
Souhrnné a organizační pokyny k výuce v úvodu školního roku 2020/2021
úterý 1. 9. 2020
- výuka ve všech třídách probíhá do 8:30 hodin (první vyučovací hodinu)
mimo 1. třídy (mají zvláštní režim, informace budou na webových stránkách školy)
- bez školní družiny!
středa 2. 9. 2020
- třídnické práce a rozdávání učebnic na I. stupni končí v 11:20 hodin (po 4. vyuč. hodině), mimo 1. třídy (mají zvláštní režim)
- třídnické práce a rozdávání učebnic na II. stupni končí v 12:15 hodin (po 5. vyuč. hodině)
- žáci přihlášeni do ŠD mohou využít ranní družinu (od 6: 45) a po vyučování také odpolední
- žáci přihlášeni na tento den ve školní jídelně, dostanou oběd standardně po vyučování
čtvrtek 3. 9. 2020
- na obou stupních probíhá výuka dle běžného rozvrhu hodin, bez odpoledního vyučování, mimo 1. třídy (mají zvláštní režim)
- školní družina i jídelna – běžný provoz
pátek 4. 9. 2020
- výuka na obou stupních probíhá dle běžného rozvrhu hodin, mimo 1. třídy (mají zvláštní režim)
- školní družina i jídelna – běžný provoz
Mgr. Ladislava Hazdrová
ředitelka školy
Datum konání: 1. 9. 2020
ZÁKLADNÍ INFORMACE O PROVOZU ŠKOLY OD 1. ZÁŘÍ 2020
Vážení rodiče,
vedení školy a všichni pedagogičtí pracovníci naší školy si přejí, aby se žáci u nás vzdělávali v bezpečném a příjemném prostředí.
Informujeme vás o základních závazných postupech při provozu školy ve školním roce 2020/2021 vzhledem ke COVID – 19.
1) Je nutno dodržovat platná opatření v souladu s krizovými nebo mimořádnými opatřeními a dle pokynu učitelů – případné zakrytí úst a nosu dle aktuální situace. Sledujte prosím webové stránky školy.
2) Žádáme, abyste do školy posílali jen zdravé děti.
3) Škola nesmí nemocného žáka do školy vpustit.
4) Pokud se u žáka zdravotní obtíže objeví během vyučování, musíme ho od ostatních žáků oddělit, budeme Vás kontaktovat a dítě si musíte v co nejkratší možné době vyzvednout, (do té doby je dítě umístěno v samostatné místnosti). Vaší povinností je pak kontaktovat dětského lékaře, který rozhodne o dalším postupu.
5) U chronicky nemocných žáků či alergiků s přetrvávajícími příznaky jako rýma a kašel potvrzuje praktický lékař pro děti a dorost, že se nejedná o infekční onemocnění. Po odevzdání lékařského potvrzení je dítěti umožněn vstup do budovy školy. Potvrzení se odevzdává pouze jednou.
6) Žádáme Vás, aby každé Vaše dítě mělo s sebou ve škole jednu „pohotovostní roušku“.
7) Vyučující zajistí častější větrání učeben.
8) Žáci a zaměstnanci budou dbát na častější mytí rukou. Dezinfekce bude k dispozici v jednotlivých třídách a ve stojanech na chodbě.
9) Tělesná výchova bude probíhat přednostně venku dle počasí.
10) Pokusíme se zmenšit mísení žáků, žáci nebudou chodit volně po škole, pohybovat se budou pouze na patře, kde bude probíhat jejich výuka.
11) Stravování bude probíhat pro žáky ve stanovených časech a za dodržení přísných hygienických podmínek.
12) Žádáme Vás, abyste do školy, družiny a školní jídelny vstupovali pouze za účelem úředního jednání.
13) Pobyt zákonných zástupců ve škole je omezen. Každý, kdo bude potřebovat konzultaci s učitelem či vedením školy, se musí předem domluvit na schůzce. Zákonný zástupce vyčká, až si ho u vchodu vyzvedne učitel, či jiný zaměstnanec, se kterým má smluvenu schůzku. Po celou dobu pobytu ve škole je nutné mít nasazenu roušku.
Mgr. Ladislava Hazdrová
ředitelka školy
© 2025 Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín, Kontaktovat webmastera, Prohlášení o přístupnosti, Mapa stránek, Povinně zveřejňované informace
ANTEE s.r.o. - Tvorba webových stránek, Redakční systém IPO