Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
30
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
Čarodějnický rej 2024
1
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
2
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
3
Sportovní den mládeže
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
4
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
5
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
6
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
7
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
Tvořivá dílnička pro tatínky v MŠ
8
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
9
Vandalismus na zamčené zahradě
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
10
Venkovský komunitní tábor
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
11
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
12
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
13
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
14
Nabídka volného pracovního místa
Zápis do MŠ 2024
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
15
Zápis do MŠ 2024
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
16
Focení tříd 2024
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
17
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
18
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
19
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
20
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
21
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
22
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
23
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
24
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
25
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
26
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
27
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
28
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
29
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
30
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
31
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
1
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
2
Úlata za vzdělávání 2023/ 24
Drobečková navigace

Úvod > > Aktuality ZŠ

Aktuality ZŠ


Štítky:









Způsob hodnocení výsledků vzdělávání žáků za 2. pololetí šk. roku 2019/2020

Datum konání: 17. 6. 2020

Způsob hodnocení výsledků vzdělávání žáků za 2. pololetí školního roku 2019/2020 zohledňuje nestandardní způsob výuky v době krizových opatření způsobených pandemií koronaviru a slevuje z běžně užívaných postupů. Způsob hodnocení vychází ze zákona č. 135/2020 Sb., vyhlášky č. 211/2020 Sb. a metodiky vydané MŠMT ČR.

Ukončení 2. pololetí školní roku

  1. pololetí školního roku bude ukončeno v pátek 26. 6. 2020. Vysvědčení bude rozdáno obvyklým způsobem.

Hodnocení na vysvědčení – klasifikace za 2. pololetí

Podle vyhlášky 211/2020 hodnocení za 2. pololetí na vysvědčení zohlední:

  1. podklady pro hodnocení získané ve druhém pololetí v době, kdy osobní přítomnost žáků nebyla zakázána (tj. do 10. 3. 2020);
  2. podpůrně také podklady pro hodnocení získané v době, kdy probíhalo vzdělávání na dálku, pokud pro takové vzdělávání měl odpovídající podmínky;
  3. podpůrně také podklady pro hodnocení získané v době, kdy se žáci účastnili ve škole vzdělávacích aktivit formou školních skupin nebo jinou formou (konec 2. pololetí po obnovení provozu);
  4. podpůrně také hodnocení výsledků vzdělávání žáka za 1. pololetí šk. roku 2019/2020.

Ředitelka školy stanovuje tyto změny v hodnocení z platného klasifikačního řádu školy:

– hodnocení všech žáků z chování – velmi dobré (1)

– počet známek v jednotlivých vyučovacích předmětech může být nižší než čtyři za pololetí

– klasifikace na vysvědčení by vzhledem k výrazně diferencovaným podmínkám pro vzdělávání v druhém pololetí neměla být horší než v předchozím pololetí

– žákům, kteří  nebudou s hodnocením na vysvědčení spokojeni, zůstává zachována možnost žádat přezkoumání výsledků hodnocení s případným komisionálním přezkoušením

– pokud se pro hodnocení žáka koná zkouška nebo komisionální přezkoušení (stanovené právním předpisem nebo na základě individuálního vzdělávacího plánu), není jejich konání a hodnocení žáka na jejich základě touto Vyhláškou dotčeno

– do zameškaných hodin se započítávají pouze hodiny zameškané do začátku platnosti zákazu osobní přítomnosti žáků na vzdělávání ve školách

 

Mgr. Ladislava Hazdrová 

ředitelka školy


Publikováno 17. 6. 2020 10:43

Konzultace 2. st.

Datum konání: 9. 6. 2020

Všichni žáci,kteří se přihlásili ke konzultacím do dnešního dne - 4. 6. 2020 do 10 hod jsou zapsáni a počítá se s nimi. Z 6.A 15 dětí, ze 7.A 9 dětí a z 8.A 14 žáků. Jmenné seznamy  s ohledem na ochranu dat nelze zveřejnit. V případě dotazu - tel. 493 598 626.


Publikováno 4. 6. 2020 10:25

Libáňský Leonardo

Datum konání: 8. 6. 2020 - 7. 9. 2020

výtvarná soutěž - Libáňský Leonardo (1).jpg


Publikováno 8. 6. 2020 8:15

Upozornění

Datum konání: 8. 6. 2020

Od příštího týdne, od úterý 9. 6., začínají konzultace pro žáky 2. stupně dle rozpisu.

Dnešním dnem sčítáme doručené přihlášky - v 6.A 12 přihlášených žáků,  v 7. A - 8, v 8.A - 9 dětí. 9. A je v režii paní učitelky třídní.

Maximální kapacita skupiny je 15 žáků. Pokud ještě uvažujete o přihlášení žáka 2. stupně ke konzultacím, učiňte tak. Nikdo nad kapacitu 15 povolených žáků nebude do školy vpuštěn.

Připomínáme také nutnost čestného prohlášení!

Děkujeme za spolupráci a pochopení nutnosti naplánování pobytu žáků ve škole a dodržení všech hygienických a bezpečnostních opatření.

vedení školy


Publikováno 3. 6. 2020 12:56

Nástup žáků 2. stupně do školy od 8. 6. 2020

Datum konání: 8. 6. 2020

  • nadále bude probíhat domácí vzdělávání
  • nejde o fungování v režimu žáků 1. stupně
  • jedná se o realizaci občasných vzdělávacích a socializačních aktivit (skupiny do počtu 15 žáků)
  • jedná se o dobrovolnou aktivitu v rámci třídnických hodin či konzultací s příslušným vyučujícím
  • nejedná se o každodenní provoz
  • realizace těchto aktivit závisí na materiálních, prostorových a personálních podmínkách školy
  • naše nabídka setkání a konzultací pro žáky 6. - 9. ročníku:
  • 6.A - úterý 9. 6. a pak další úterky – učebna č. 39

                                   8,15 – 9,15 třídnická hodina – I. Matasová (Ma – M. Valnoha)

                                   9,30 – 10,30 Čj – K. Janoušková

                                   10,40 – 11,40 Aj – D. Dobešová

                                   11,45 – 12,45 Dě, Fy – V. Lazák

  • 7.A - středa 10. 6. a pak další středy – učebna č. 39

                                   8,15 – 9,15 třídnická hodina + Čj – K. Janoušková (Čj – K. Janoušková)

                                   9,30 – 10,30 Ma – M. Valnoha

                                   10,40 – 11,40 Aj – D. Dobešová

                                   11,45 – 12,45 Dě, Fy, Rj – V. Lazák

  • 8.A - čtvrtek 11. 6. a pak další čtvrtky – učebna č. 39

                                   8,15 – 8,45 třídnická hodina – M. Valnoha (pouze 1. týden)

                                   8,50 – 9,30 Ma – J. Kejval

                                   9,40 – 10,20 Aj – D. Dobešová

                                   10,30 – 11,30 Dě, Fy, Rj - V. Lazák

                                   11,40 – 12,15 Che - I. Matasová

                                   12,20 – 13,00 Čj – N. Ryklová

  • 9.A - pátek 12. 6. a pak další pátky – učebna č. 39

                                   8, 15 – dle potřeby – třídnická hodina – M. Jampílková

  • škola zajistí pro žáky provozní a hygienické podmínky tak, aby odpovídaly manuálu MŠMT pro danou situaci
  • žák při příchodu do školy předloží čestné prohlášení podepsané zákonným zástupcem ( viz příloha příloha_čestné_prohlášení.pdf, nebo na dveřích školy)
  • žák bude respektovat všechna hygienická opatření stanovená školou dle pokynů MŠMT (vstup pouze s rouškou, dezinfekce...) a pokyny pedagogů při pobytu v budově školy
  • škola nezajišťuje obědy ve školní jídelně

Pro zajištění setkání a konzultací je nutné znát počet žáků, kteří se konzultací zúčastní. Žádáme Vás o sdělení informace, zda se Vaše dítě zúčastní konzultací dle stanoveného harmonogramu. Zájem potvrďte mailem na danou adresu: zastupce@zs-liban.cz do středy 3. 6. 2020.

Mgr. Ladislava Hazdrová

ředitelka školy


Publikováno 30. 5. 2020 14:19

Vrácení plateb za MŠ a ŠD

Datum konání: 1. 6. 2020

Navrácení úplaty v mateřské škole a ve školní družině za období uzavření základní a mateřské školy

Ředitelka školy se souhlasem zřizovatele rozhodla o navrácení úplaty v mateřské škole a školní družině za období uzavření škol z důvodu nařízení Vlády České republiky. Důvodem bylo zmírnění dopadu finančního zatížení rodin v tomto těžkém období. Peníze budou vráceny (zaslány na účet) zákonným zástupcům v červenci 2020.

Žádáme Vás o vyplnění žádosti o navrácení finanční částky (viz. příloha).

 

Mgr. Ladislava Hazdrová 

Přeplatek MŠ.docx

Přeplatek ŠD.docx  

                                                                                                                            


Publikováno 29. 5. 2020 11:30

vratky plateb za kroužky 2.pol. 2020

Datum konání: 28. 5. 2020

SRPLŠ oznamuje, že vratky  částek dětem za zrušené kroužky ve druhém pololetí, proběhnou bezhotovostní formou. Žádáme proto rodiče, aby zaslali číslo účtu, na který chtějí platbu zaslat, nejpozději do 5.6.2020 na email: Sim.Moravcova@seznam.cz, kam mohou zasílat i případné dotazy. 


Publikováno 28. 5. 2020 12:33

Zájem o "odpolední družinu" od 25. 5.

Datum konání: 25. 5. 2020

Nutné!!! Rodiče,kteří přihlásili děti k výuce od 25. 5. a nevyplnili zájem o družinu -ANO, žádáme, aby tak učinili! Potřebujeme vytvořit homogenní skupiny, které spolu absolvují výuku i odpolední zájmovou činnost. Z vaší strany potřebujeme spolupráci- včasné nahlášení, abychom mohli vše naplánovat a personálně zajistit.


Publikováno 14. 5. 2020 10:22

Znovuotevření ZŠ pro 1. stupeň od 25. 5. 2020

Datum konání: 19. 5. 2020

Znovuotevření ZŠ pro 1. stupeň od 25. 5. 2020

 

Podmínky výuky:
• Předat vyplněné čestné prohlášení příloha_čestné_prohlášení.pdf(k dispozici vytištěné i na vchodových dveřích školy) při vstupu do školy. Pokud zákonný zástupce tento dokument nepodepíše, nebude vstup žáka do základní školy umožněn
• Zákonným zástupcům nebude umožněn vstup do školy
• Žáky si převezme u vstupu do školy pedagog, u vstupu je k dispozici stojan s dezinfekcí
• Neprodleně po přezutí, popřípadě po příchodu do třídy, musí každý použít dezinfekci na ruce. Doporučuje se i předchozí umytí rukou (důkladně 20 až 30 sekund vodou a tekutým mýdlem).
• V průběhu pobytu ve třídě nemusí žáci ani pedagogičtí pracovníci nosit roušku, pokud je zachován rozestup 2 metry (nejméně 1,5 metru). Pokud dochází k bližšímu kontaktu (např. při skupinové práci), musí se roušky nosit i ve třídě.
• V ostatních prostorách školy (WC, chodby, šatna…) žáci mít roušku musí
• Při sejmutí si každý žák ukládá roušku do sáčku, doporučujeme dvě roušky na den.
• Žáci si po každém vzdělávacím bloku vydezinfikují nebo umyjí ruce ve své třídě.
• Škola vede evidenci o docházce žáků do školy. (důvod absence dítěte je nutné sdělit do 3 dnů)
• Nikdo s příznaky infekce dýchacích cest, které by mohly odpovídat známým příznakům COVID-19 (zvýšená tělesná teplota, kašel, náhlá ztráta chuti a čichu, jiný příznak akutní infekce dýchacích cest), nesmí do školy vstoupit
• Školní stravování bude probíhat ve školní jídelně v přesném harmonogramu pro jednotlivé skupiny tak, aby nedocházelo k jejich míchání
• Žáka je nutné k odebírání obědů včas přihlásit u vedoucí školní jídelny

 

Harmonogram výuky:

1.A      7.45 – 10.55

2.A      7.50 – 11.10

3.A      7.55 – 11.25

4.A      8.00 – 11.40

5.A      8.05 – 11.55

plynule navazuje odpolední „družina“, děti přebírá příslušná paní vychovatelka.

Bližší informace obdržíte do mailu od třídních vyučujících, v případě dotazu volejte 737 375 820.

 

Mgr. Ladislava Hazdrová,

ředitelka školy


Publikováno 19. 5. 2020 13:25

Osobní přítomnost žáků 9. ročníku pro účely přijímací zkoušky

Datum konání: 12. 5. 2020

 

Osobní přítomnost žáků 9. ročníků pro účely přípravy na přijímací zkoušky v době od 11. 5. 2020

 

  • Maximální počet žáků ve skupině je 15.
  • Jeden žák v jedné lavici.
  • Složení skupin je neměnné po celou dobu. Žáka nelze zařadit do školní skupiny později, než k 11. 5. 2020.
  • Cílem je příprava na přijímací zkoušku
  • Obsahem je učivo z předmětů český jazyk a matematika
  • Časový rozsah a organizace – výuka tři dny v týdnu: úterý, středa, čtvrtek ve dvou blocích. 8 – 9,30 první blok, 30 min pauza, 10 – 11,30 druhý blok. Je možné objednat si oběd za dodržení stanovených hygienických podmínek (nutno přihlásit u vedoucí jídelny)
  • Začátek výuky v úterý 12. 5. v 8 hodin

 

Podmínky výuky:

  • Předat vyplněné čestné prohlášení (viz příloha) při vstupu do školypříloha_čestné_prohlášení.pdf
  • Žáky si převezme u vstupu do školy pedagog
  • Neprodleně po přezutí, popřípadě po příchodu do třídy, musí každý použít dezinfekci na ruce. Doporučuje se i předchozí umytí rukou (důkladně 20 až 30 sekund vodou a tekutým mýdlem).
  • V průběhu pobytu ve třídě nemusí žáci ani pedagogičtí pracovníci nosit roušku, pokud je zachován rozestup 2 metry (nejméně 1,5 metru). Pokud dochází k bližšímu kontaktu (např. při skupinové práci), musí se roušky nosit i ve třídě.
  • V ostatních prostorách školy ( WC, chodby, šatna…) žáci mít roušku musí
  • Při sejmutí si každý žák ukládá roušku do sáčku, doporučujeme dvě roušky na den.
  • Žáci si po každém vzdělávacím bloku vydezinfikují nebo umyjí ruce ve své třídě.
  • Škola vede evidenci o docházce žáků do školy. (důvod absence dítěte je nutné sdělit do 3dnů)

 

Je nutné potvrdit přítomnost žáka do 7. 5. na telefonní číslo 737 375 820 SMS zprávou.ochrana_zdravi_zs.pdf


Publikováno 4. 5. 2020 12:44