Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1
Vrácení plateb za MŠ a ŠD
2 3 4 5 6 7
8
Nástup žáků 2. stupně do školy od 8. 6. 2020
Upozornění
Libáňský Leonardo
9
Konzultace 2. st.
Libáňský Leonardo
10
Libáňský Leonardo
11
Libáňský Leonardo
12
Libáňský Leonardo
13
Libáňský Leonardo
14
Libáňský Leonardo
15
Libáňský Leonardo
16
Libáňský Leonardo
17
Libáňský Leonardo
Způsob hodnocení výsledků vzdělávání žáků za 2. pololetí šk. roku 2019/2020
18
Libáňský Leonardo
Vybírání učebnic
19
Libáňský Leonardo
Vybírání učebnic
20
Libáňský Leonardo
Vybírání učebnic
21
Libáňský Leonardo
Vybírání učebnic
22
Libáňský Leonardo
Vybírání učebnic
23
Libáňský Leonardo
Vybírání učebnic
24
Libáňský Leonardo
Vybírání učebnic
Rozloučení s předškoláky 2020
25
Libáňský Leonardo
Vybírání učebnic
26
Libáňský Leonardo
Předání vysvědčení 2020
rozloučení s devítkou
27
Libáňský Leonardo
28
Libáňský Leonardo
29
Ředitelské volno červen 2020
Libáňský Leonardo
30
Ředitelské volno červen 2020
Libáňský Leonardo
1
Libáňský Leonardo
2
Libáňský Leonardo
3
Libáňský Leonardo
4
Libáňský Leonardo
5
Libáňský Leonardo
Drobečková navigace

Úvod > > Aktuality ZŠ

Aktuality ZŠ


Štítky:









Kroužky v 1. pololetí nebudou

Vzhledem k epidemiologické situaci a doporučení MŠMT nebudeme nabízet a otevírat žádné zájmové kroužky.

Děkujeme za pochopení.

Věříme, že od 2. pololetí nám situace umožní kroužky otevřít. (Příprava na přijímací řízení z Čj a Ma proběhne od ledna do dubna 2021).

Mgr.Ladislava Hazdrová

ředitelka školy


Publikováno 1. 9. 2020 9:53

Umožnění osobní přítomnosti žáků 1. stupně od 25. 5. 2020

Vážení rodiče,

v souladu s usnesením vlády č. 491 ze dne 30. 4. 2020 je od 25. 5. umožněna osobní přítomnost žáků 1. stupně.

 

MŠMT a vedení ZŠ s přihlédnutím k provozním možnostem školy vymezilo tato pravidla, za kterých může probíhat výuka žáků a která bude nutné dodržovat:

 

  • žáka nelze zařadit do školní skupiny později, než k 25. 5. 2020
  • zákonný zástupce je povinen vyjádřit zájem o docházku do školy do 15. 5. 2020 prostřednictvím dotazníku (viz přílohaZákladní škola). Do zprávy v dotazníku je nutné vyplnit zájem o odpolední „školní družinu“!
  • provozní doba školy pro žáky 1. stupně je stanovena od 7: 45 hod. do 15: 30 hod.
  • Nelze využívat ranní družiny. Začátek i konec bude v závislosti na skupině – bližší informace po 18. 5.
  • škola vede evidenci o docházce žáků do školy, v případě nepřítomnosti žáka delší než 3 dny, žádá škola informaci od zákonného zástupce o důvodech nepřítomnosti a o tom, zda bude žák nadále do skupiny docházet
  • žáci budou rozděleni do neměnných skupin o maximálním počtu 15 žáků
  • cílem je zajistit vzdělávání žáků v obsahu, který škola realizuje v rámci vzdělávání na dálku.
  • vzdělávání nepřítomných žáků bude i nadále probíhat distanční výukou

 

Podmínky výuky:

  • Předat vyplněné čestné prohlášení (viz příloha příloha_čestné_prohlášení.pdf) při vstupu do školy. Pokud zákonný zástupce tento dokument nepodepíše, nebude vstup žáka do základní školy umožněn
  • Zákonným zástupcům nebude umožněn vstup do školy
  • Žáky si převezme u vstupu do školy pedagog, u vstupu je k dispozici stojan s dezinfekcí
  • Neprodleně po přezutí, popřípadě po příchodu do třídy, musí každý použít dezinfekci na ruce. Doporučuje se i předchozí umytí rukou (důkladně 20 až 30 sekund vodou a tekutým mýdlem).
  • V průběhu pobytu ve třídě nemusí žáci ani pedagogičtí pracovníci nosit roušku, pokud je zachován rozestup 2 metry (nejméně 1,5 metru). Pokud dochází k bližšímu kontaktu (např. při skupinové práci), musí se roušky nosit i ve třídě.
  • V ostatních prostorách školy (WC, chodby, šatna…) žáci mít roušku musí
  • Při sejmutí si každý žák ukládá roušku do sáčku, doporučujeme dvě roušky na den.
  • Žáci si po každém vzdělávacím bloku vydezinfikují nebo umyjí ruce ve své třídě.
  • Škola vede evidenci o docházce žáků do školy. (důvod absence dítěte je nutné sdělit do 3 dnů)
  • Nikdo s příznaky infekce dýchacích cest, které by mohly odpovídat známým příznakům COVID-19 (zvýšená tělesná teplota, kašel, náhlá ztráta chuti a čichu, jiný příznak akutní infekce dýchacích cest), nesmí do školy vstoupit
  • Školní stravování bude probíhat ve školní jídelně v přesném harmonogramu pro jednotlivé skupiny tak, aby nedocházelo k jejich míchání
  • Žáka je nutné k odebírání obědů včas přihlásit u vedoucí školní jídelny

 

S přáním pohody a pevného zdraví

Mgr. Ladislava Hazdrová, ředitelka školy

 


Publikováno 7. 5. 2020 13:39

Zápis do 1. A 2020

Vzhledem k současné situaci s největší pravděpodobností bude zápis probíhat bez osobní přítomnosti dítěte a jeho zákonného zástupce ve škole. Bližší informace zveřejníme příští týden.


Publikováno 20. 3. 2020 13:35

přání krásných a poklidných vánočních svátků 2018

Všem pracovníkům školy, dětem, rodičům i lidem, kteří jsou nám nakloněni, přejeme krásné a poklidné prožití vánočních svátků.PF 2019.jpg


Publikováno 20. 12. 2018 14:53

Akce školy

11. 3. - 16. 3. Lyžařský výcvik - žáci 3. - 6- A

12. 3. Preventivní program PPP Jičín 2. a 8.A

13. 3. Preventivní program PPP Jičín 1. a 9.A

21. 3. Libáňský slavíček (Hofmanová)

22. 3. Výchovný koncert (Hofmanová) 1. i 2. st.

28. - 29. 3. Semiramis - školení pedagogů zaměřené na třídnické hodiny

3. 4. Muzikál Stvoření světa - Jičín - 4. - 7. A

13. 4. Zápis do 1. třídy (Košková)

17. 4. Třídní schůzky

18.4. Den Země

19. 4. Chytré tělo (Lazák) 4. - 9. A + 1.P

23. 4. Senát ČR - 7. - 9. A

23. - 27. 4. sběr papíru

30. 4. Semiramis - školení učitelů- ředitelské volno

7. 5. Semiramis- školení učitelů- ředitelské volno


Publikováno 2. 3. 2018 9:44

plánované nadcházející akce školy


Publikováno 11. 1. 2018 9:13

Obecně závazná vyhláška stanovující školský obvod ZŠ


Publikováno 31. 3. 2017 13:39

Oznámení ředitelky školy k zavření MŠ během Vánoc


Publikováno 25. 11. 2016 13:51

Prohlídka helloweenské výzdoby na naší škole


Publikováno 25. 10. 2016 12:06

Prázdniny

Přejeme všem žákům, pedagogům a ostatním zaměstnancům školy hezké prázdniny. Na viděnou v novém školním roce 2015/2016.


Publikováno 1. 7. 2015 12:32